fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Media i internet

W Wigilię znów wygrał „Kevin sam w domu"

Bloomberg
Pokazany przez Telewizję Polsat film oglądały w wigilijny wieczór ponad 4 mln widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

W wielu domach oglądanie dość wiekowego już filmu, jakim jest „Kevin sam w domu" Chrisa Columbusa (film miał premierę w 1990 roku) jest już częścią świątecznej tradycji. Drugim najpopularniejszym programem oglądanym przez widzów w wigilijny wieczór był wigilijny wieczór kolęd w Polsacie pokazany o godz. 18:00 – śledziło go 2,96 mln widzów powyżej 4 roku życia.

W same Święta (czyli 25 i 26 grudnia) oglądaliśmy nieco mniej telewizji niż rok wcześniej. Średnio przez 5 godziny i 44 minuty, podczas gdy rok wcześniej było to o 9 minut mniej niż rok wcześniej, ale o 17 minut więcej niż dwa lata temu.

Najchętniej oglądanymi kanałami w czasie dwóch świątecznych dni były w grupie widzów pow. 4 roku życia TVP1 (1,04 mln średniej widowni) i Polsat (791, 5 tys.), a następnie: TVN (745,9 tys.) i TVP2 (691,9 tys.).

Najwyższe widownie miały w te dni programy informacyjne – Teleexpress w TVP1 w drugi dzień świąt (3,99 mln widzów) oraz Wiadomości w TVP1 w pierwszy dzień Świąt (3,89 mln widzów). Kolejne były programy rozrywkowe pokazywane w TVP1: „Jaka to melodia?" (26. grudnia obejrzało ją 3,54 mln osób) oraz „Rolnik szuka żony" (3,48 mln widzów).

-ele

Źródło: ekonomia.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA