E-sprzedaż „Rz" była tym samym najwyższa wśród wszystkich największych gazet. Wzrosła tez najbardziej rok do roku, bo o 33,7 proc. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących sprzedaż e-wydań. Za „Rz" plasował się „Dziennik Gazeta Prawna", który sprzedawał w październiku każdego dnia średnio 9,79 tys. egz. e-wydań, o 9,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Kolejne były: „Puls Biznesu" z wynikiem 2,98 tys. egz. (wzrost o 25 proc.), „Gazeta Wyborcza": 2,13 tys. egz. (spadek o 2,7 proc.), „Parkiet": 2,05 tys. egz. (wzrost o 7,8 proc.), a następnie „Fakt" ze sprzedażą e-wydań na poziomie 201 egz. (spadek o 24,7 proc.).

Całkowita sprzedaż tych samych tytułów (tzw. sprzedaż ogółem) wyglądała w październiku następująco: „Fakt" – 299 tys.  egz. (spadek r/r o 7,5 proc.), „Gazeta Wyborcza" – 155,74 tys. egz. (spadek o 7,7 proc.), „Super Express": 142,82 tys. egz. (spadek o 10,5 proc.), „Rzeczpospolita": 54,97 tys. egz. (spadek o 0,1 proc.), „Dziennik": 44,5 tys. egz. (spadek o 2,3 proc.).