Telewizja konkuruje z internetem

Większość internautów w Polsce korzysta w czasie oglądania telewizji z sieci. Najmłodsi chętniej oglądają wideo w sieci niż w telewizji.

Aktualizacja: 24.11.2015 06:46 Publikacja: 23.11.2015 21:00

Telewizja konkuruje z internetem

Foto: 123RF

Tak zwany multiscreening, czyli dzielenie uwagi między kilka ekranów, to już stały zwyczaj internautów. Nie tylko polskich, choć w Polsce zjawisko jest w porównaniu z Węgrami czy Czechami, nasilone.

Z komórką przed telewizorem

Pozostało 95% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane
Media
Nie żyje Tomasz Świderek. Przez lata pisał w „Rz” o telekomunikacji