Tym samym e-wydania stanowiły 3,4 proc. całej sprzedaży największych ogólnokrajowych gazet – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Całkowita sprzedaż pięciu największych dzienników – „Rzeczpospolitej", „Gazety Wyborczej", „Dziennika" oraz bulwarowych gazet „Fakt" i „Super Express" – sięgała w lutym 703,8 tys. egz. i była o 5,2 proc. niższa niż rok wcześniej. Najbardziej spadła sprzedaż „Gazety Wyborczej" – o 9,3 proc. do 152,4 tys. egz. O 5 proc. spadła sprzedaż „Faktu" (do 308,5 tys. egz.), o 3,8 proc. – sprzedaż „Rz" (do 55,1 tys. egz.), o 2,6 proc. – „Super Expressu" (do 143,2 tys. egz.), a o 1,4 proc. – „Dziennika Gazety Prawnej" (do 44,6 tys. egz.).

W tym samym czasie pięła się w górę sprzedaż e-wydań. W czterech największych tytułach (e-wydań nie ma tylko „Super Express", który postawił na mobilną aplikację) w ciągu roku wzrosła o 9,4 proc. do 23,7 tys. egz. Sprzedaż e-wydań zwiększyły „Dziennik" (o 15,5 proc. do 10,3 tys. egz.) oraz „Rzeczpospolita" ( o 9 proc. do 11,1 tys. egz.), a spadła w przypadku „Faktu" (o 10,6 proc. do 211 egz.) oraz „Gazety Wyborczej", która większy nacisk kładzie teraz na płatne pakiety dostępów do swoich zasobów on-line: o 10 proc. do 2 tys. egz.