Reklama

Nowe logo legendarnego studia filmowego

Studio filmowe Warner Bros zmienia logo. Ma być prostsze i nowoczesne.

Publikacja: 20.01.2021 14:00

Nowe logo legendarnego studia filmowego

Foto: Bloomberg

ula

Logo Warner Bros to jedno z najbardziej rozpoznawanych na świecie. Złote litery, w złotej tarczy na niebieskim tle ze złota opaską przez środek tarczy z napisem Warner Bros. Zastąpi uproszczona tarcza z niebieskim tłem i białymi literami WB.

Nowe logo dla filmowego giganta stworzyła agencja Pentagram. Zdecydowano się nie tylko na spłaszczenie dotychczasowego logotypu, ale także na zminimalizowanie gamy kolorystycznej do bieli i niebieskiego. Zniknęło charakterystyczne dla tego znaku złoto.

Nowy znak graficzny ma więcej lekkości i jest zdecydowanie bardziej minimalistyczny.

Po konsultacjach z pracownikami koncernu Pentagram uznał, ze prosta, minimalistyczna forma będzie odzwierciedlać nową, cyfrowa erę w historii Warner Bros.

Reklama
Reklama

Studio filmowe oficjalnie zaprezentowało nowe logo podczas premiery filmu "Locked Down". Na Twitterze pojawił się zamieszczony przez Cartoon Crave film, na którym widać nowe logo.

Prace nad projektem trwały trzy lata. Wytwórnia chciała, by nowe logo było dobrze rozpoznawalne i widoczne w mediach elektronicznych, ale jednocześnie silnie nawiązywało do tradycji i do starego Logo, które funkcjonowało od 1984 roku, z niewielkimi modyfikacjami w latach 90. zeszłego wieku.

Pentagram opracował nie tylko nowe logo dla koncernu, ale także specjalną czcionkę - Warner Bros. Condensed Bold.

Media
Zmiany w zarządzie Gremi Media
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Media
Złote Spinacze 2025. To oni zwyciężyli
Media
To nie koniec wyścigu o Warner Bros. Discovery. Paramount składa ofertę wrogiego przejęcia
Media
Netflix kupuje studia i dział streamingowy Warner Bros. Discovery. Potężna transakcja
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Media
Nieoficjalnie: Netflix prowadzi wyłączne rozmowy o zakupie Warner Bros. Discovery, właściciela TVN
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama