Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.09.2019 16:21 Publikacja: 18.09.2019 14:32
Foto: Bloomberg
Transport Canada zgodził się na wykonanie przez pilotów Air Canady 11 lotów testowych w sierpniu i wrześniu, ponieważ w przeciwnym razie utraciliby oni swoje licencje. Wysłanie ich na szkolenia za granicę znacznie podniosłoby koszty.
Największy kanadyjski przewoźnik, zanim wiosną 2019 roku włączył Maxy do swojej floty, na średnich i krótkich dystansach latał airbusami. Nie ma więc żadnego, oprócz Maxa, modelu B737 w swojej flocie. Inaczej jest na przykład w wypadku LOT-u, który posiada 737 NG, więc pilotom nie grozi utrata licencji z powodu zbyt długiej przerwy w lataniu na tych maszynach.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas