Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.09.2019 14:30 Publikacja: 04.09.2019 14:23
Foto: Bloomberg
Patrick Ky, dyrektor generalny EASA powiedział na przesłuchaniu w Komisji Transportu w Parlamencie Europejskim, że podanie nawet przybliżonego terminu jest w obecnej sytuacji niemożliwe. Jednocześnie nie szczędził słów krytyki swojemu amerykańskiemu odpowiednikowi — Federalnej Agencji Lotnictwa (FAA), za to że pozwoliła Boeingowi samodzielnie certyfikować system MCAS, który potem stał się przyczyną dwóch katastrof – Lion Air w Indonezji 29 października 2018 i Ethiopian Airlines 10 marca 2019.
Ky poinformował jednocześnie, że EASA ponownie podda certyfikacji systemy, jakie wcześniej już zaakceptowała FAA, ale „pozostało jeszcze mnóstwo pracy chociaż ogrom pracy został już wykonany” — nie ukrywał.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas