Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.08.2019 12:24 Publikacja: 19.08.2019 12:18
Foto: Bloomberg
Na 2019 rok zaplanowanych jest ponad 32,6 tysiąca rejsów, jakie mają wykonać Maxy. Pasażerowie, którzy po wykupieniu biletów zorientowali się, że podróż mają odbyć B737 MAX 8 uważają, że są traktowani jak króliki doświadczalne. Ale przewoźnicy odmawiają zwrotu pieniędzy i nie przyjmują do wiadomości rezygnacji z podróży, kiedy okazuje się, że na ich rejsach starsze modele B737 zostały podmienione na Maxy. Wiadomo jednak, że żadna z tych maszyn nie wystartuje z pasażerami, dopóki regulatorzy ruchu lotniczego - w Europie jest to EASA, w Polsce Urząd Lotnictwa Cywilnego - nie potwierdzą certyfikacji B737 MAX i nie wydadzą zgody na loty tą maszyną.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas