fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Historia nauczycielką… zarządzania

Michael E. Raynor i M. Ahmed, „Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy?”, Kurhaus
Rzeczpospolita
Czy można powiedzieć wprost, co decyduje o sukcesie firmy, o jej wyjątkowości?
Teraz już można – ogłosili Michael E. Raynor i Mumtaz Ahmed, eksperci w dziedzinie zarządzania i strategii, autorzy książki „Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy?", wydanej przez Kurhaus. Przyznają, że istnieje wiele innych odpowiedzi na to pytanie, ale ich zdaniem wszystkie prowadzą donikąd.Ta odpowiedź to efekt gigantycznej wręcz pracy polegającej na drobiazgowym analizowaniu, wyliczaniu, na robieniu tysięcy zestawień i najróżniejszych symulacji, których opisy znajdziemy w książce. Autorzy bowiem, analizując 45 lat historii amerykańskiej gospodarki, prześledzili losy 25 tys. przedsiębiorstw, z których Michael Raynor z Deloitte wraz z zespołem zidentyfikował grupę 344 naprawdę wyjątkowych firm. Zostały one podzielone na dwie kategorie – cudotwórców, czyli najlepszych z najlepszych, i długodystansowców – spółki, które imponowały dobrymi wynikami w dłuższym okresie. Następnie wzięto pod lupę ich dane finansowe, sytuację na rynku oraz decyzj...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA