Reklama zawierająca zwrot "Jezus" nie godzi w uczucia religijne

Reklama odświeżaczy powietrza Ambi Pur nie narusza uczuć religijnych.

Aktualizacja: 26.05.2017 10:15 Publikacja: 26.05.2017 08:07

Reklama zawierająca zwrot "Jezus" nie godzi w uczucia religijne

Tak uznała Komisja Etyki Reklamy rozpatrując skargę konsumenta skierowaną przeciwko reklamie telewizyjnej firmy Procter and Gamble DS Polska Sp. z o.o. (sygn. K/85/16).

- Reklama przedstawiająca kobietę z zasłoniętymi oczami, która po zdjęciu opaski zaskoczona i zdumiona efektem użytego odświeżacza powietrze wypowiada słowo "Jezus", godzi w moje uczucia religijne - podniósł w skardze konsument.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Praca, Emerytury i renty
Opiekujesz się chorym rodzicem? Sprawdź, kiedy przysługuje zasiłek opiekuńczy
W sądzie i w urzędzie
Czy poświadczony notarialnie odpis wystarczy do wpisu w księdze? Wyrok trzech sędziów SN
Praca, Emerytury i renty
Rząd samodzielnie ustali wysokość minimalnego wynagrodzenia w 2026 roku
Prawo karne
Czy Braun dopuścił się „kłamstwa oświęcimskiego"? Prawnicy nie mają wątpliwości
Praca, Emerytury i renty
Będzie więcej dni wolnych na opiekę nad dzieckiem? Minister odpowiada
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama