Reklama

Reklama zawierająca zwrot "Jezus" nie godzi w uczucia religijne

Reklama odświeżaczy powietrza Ambi Pur nie narusza uczuć religijnych.

Aktualizacja: 26.05.2017 10:15 Publikacja: 26.05.2017 08:07

Reklama zawierająca zwrot "Jezus" nie godzi w uczucia religijne

Tak uznała Komisja Etyki Reklamy rozpatrując skargę konsumenta skierowaną przeciwko reklamie telewizyjnej firmy Procter and Gamble DS Polska Sp. z o.o. (sygn. K/85/16).

- Reklama przedstawiająca kobietę z zasłoniętymi oczami, która po zdjęciu opaski zaskoczona i zdumiona efektem użytego odświeżacza powietrze wypowiada słowo "Jezus", godzi w moje uczucia religijne - podniósł w skardze konsument.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Praca, Emerytury i renty
„Lewaków i morderców nienarodzonych nie zatrudniamy”. Sąd o dyskryminacji przy rekrutacji
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Prawo w Polsce
Kiedy można zmienić kategorię wojskową? Oto jak wygląda procedura
Prawo w Polsce
Czy za radio w aucie trzeba płacić abonament RTV? Prawo mówi jasno
Konsumenci
Przełomowe orzeczenie SN w sprawie frankowiczów. Wyrok TSUE nie zmieni rozliczeń z bankami
Reklama
Reklama