- Będzie to miejsce, gdzie klienci i turyści będą przyjeżdżać nawet na cały dzień - mówią przedstawiciele inwestora. Pierwszy etap inwestycji w podwarszawskiej Łomnej, w pobliżu drogi krajowej nr 7 Warszawa - Gdańsk oraz lotniska Modlin zaoferuje niemal 19 tys. mkw. W drugim etapie obiekt powiększy się o 30 tys. mkw. Będzie też parking na niemal 1 tys. aut i 20 autokarów.

- Forest Park Outlet jest pierwszym centrum outletowym zaprojektowanym w stylu większości outlet villages w Europie Zachodniej. Wprowadzi nową jakość na polski rynek, stąd duże zainteresowanie. Polski rynek ewoluuje z roku na rok, a wraz z nim rośnie zainteresowanie Polską ze strony światowych graczy. Świadczy o tym choćby liczba rozmów, które prowadzimy z najemcami na temat nowego projektu - mówi Paul Kuśmierz, prezes Master Management Group.

Lokalizacja Forest Park Outlet w Łomnej, w otoczeniu willowych dzielnic w otulinie Kampinosu, pół godziny jazdy samochodem od centrum Warszawy i lotniska Modlin to jeden z atutów inwestycji. - Centra typu outlet village przyciągają zamożnych klientów nie tylko z najbliższej okolicy, ale także z regionu, całego kraju, a często z zagranicy. - Projekt będzie odpowiedzią na potrzeby nie tylko klientów o zasobniejszych portfelach, którzy dotąd jeździli na zakupy za granicę. Przyciągnie kupujących z całego kraju i turystów licznie odwiedzających Polskę. Forest Park Outlet to jednak znacznie więcej niż outlet village. Obiekt w urokliwej, zielonej, podmiejskiej przestrzeni, sprzyjającej relaksowi i odpoczynkowi będzie też atrakcyjnym miejscem spotkań - ocenia inwestor. - Projekt architektoniczny obiektu jest zainspirowany otoczeniem, czyli Puszczą Kampinoską. Zapewnimy różnorodne możliwości spędzania wolnego czasu i stworzymy miejsce spotkań w naturalnym otoczeniu, z dala od zgiełku miasta. W planach mamy m.in. dwa rozległe skwery i place zabaw dla dzieci - opowiada Paul Kuśmierz.

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych w całej Polsce. Ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie. Firma jest partnerem światowych funduszy oraz innych instytucji inwestujących w nieruchomości. MMG zarządza ponad 100 tys. mkw. powierzchni handlowej, w tym: Bramą Mazur w Ełku, Galerią Niwa w Oświęcimiu oraz centrami w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu.

Firma jest też inwestorem i deweloperem kompleksu handlowo-biurowego, który powstanie przy ul. Piotrkowskiej 155 w centrum Łodzi, a także trzech centrów handlowych w Kołobrzegu, Legionowie i Zawierciu.