fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Komercyjne

Trussardi otwiera salon na Dolnym Śląsku

materiały prasowe
Sklep włoskiego domu mody Trussardi wprowadził się do centrum Wrocław Fashion Outlet.

Nowy salon Trussardi we wrocławskim centrum wyprzedażowym zajął niemal 100 mkw. - Trussardi zostało założone w roku 1911 we włoskim Bergamo jako fabryka luksusowych rękawiczek - przypominają przedstawiciele Wrocław Fashion Outlet. - Dziś ta globalna marka znana jest ze swojej tradycji, stylu oraz dbałości o detal. Kunszt skórzanego rzemiosła oraz innowacje technologiczne plasują dwie linie Trussardi Group - Trussardi i Trussardi Jeans - w samym sercu współczesnej mody. Portfolio marki obejmuje coraz więcej kategorii produktowych, takich jak okulary, perfumy, zegarki i tzw. moda ready-to-wear. Salon w jedynym modowym outlecie Dolnego Śląska to najnowszy z grona 190 stacjonarnych salonów Trussardi w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie.

– To niejedyna nowość, jaką tej zimy przygotowaliśmy dla klientów - mówi Ewa Pawłowska, dyrektor z centrum Wrocław Fashion Outlet. - Koneserów niezwykłej kuchni, obok restauracji z kuchnią polską czy amerykańską, jeszcze w lutym zaprosi Wasabi Sushi. Marka, znana dotychczas klientom outletu z konceptu „eat&go", teraz jeszcze bardziej rozbudzi chęć odkrywania japońskich przysmaków w lokalu o powierzchni ponad 70 metrów - zachęca.

Dodaje, że kolejne zmiany we Wrocław Fashion Outlet zaplanowano na wiosnę. Wtedy ma być otwarty salon obuwniczy Zdrowa Stópka. W ostatnich miesiącach do grona marek Wrocław Fashion Outlet dołączyły m.in. Lacoste, United Colors of Benetton, W. Kruk, Lindt, restauracja Pasibus, a swój pierwszy salon w Polsce otworzyła marka Scotch & Soda. Wrocław Fashion Outlet prowadzi rozmowy z kolejnymi markami, które niebawem jeszcze bardziej wzbogacą ofertę centrum.

Wrocław Fashion Outlet to jedyny outlet w regionie dolnośląskim. Na prawie 14 tys. mkw. znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: New Balance, Scotch&Soda, Adidas, Nike, Levi's, Lacoste, United Colors of Benetton, Marc O'Polo i Calzedonia.

- Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość autostradowej obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na ,2 tys. miejsc to duży atut centrum - mówią przedstawiciele Wrocław Fashion Outlet.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA