Reklama
Rozwiń
Reklama

Wilczy apetyt na biura

Wartość transakcji na rynku biurowym w 2018 roku to 2,6 mld euro - podaje firma doradcza Cushman & Wakefield w najnowszym raporcie.

Aktualizacja: 10.02.2019 13:55 Publikacja: 09.02.2019 20:23

Wilczy apetyt na biura

Foto: materiały prasowe

- Rok 2018 był rekordowy pod względem wartości transakcji na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce. To ponad 7 mld euro. Rekordy pobito także na rynku biurowym, na którym wartość transakcji wyniosła aż 2,6 miliarda euro, co stanowi 37-proc. udział w rynku - wynika z analiz Cushman & Wakefield. - Wzrost aktywności inwestycyjnej w tym sektorze, licząc rok do roku, wyniósł 88 proc.

Inwestorzy najbardziej aktywni byli w Warszawie. Rok 2018 zamknięto w stolicy 28 transakcjami o wartości 1,7 mld euro. W pozostałych miastach zawarto 13 transakcji, a wartość budynków, które zmieniły właściciela, to 850 mln euro.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Więcej chętnych na mieszkanie z drugiej ręki. Są podwyżki
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Nieruchomości
W październiku kolejna wysoka fala popytu na kredyty mieszkaniowe. Co intryguje?
Nieruchomości
Deweloperskie partnerstwo. Czym i po co wymieniają się firmy
Nieruchomości
Heimstaden wierzy w PRS, ale poza wynajmowaniem sprzedaje mieszkania. Dlaczego?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Nieruchomości
Gdzie w Polsce jest najwięcej niedrogich mieszkań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama