Reklama

Anita Błaszczak: Wirusowy czarny PR

Wykrycie zakażenia Covid-19 w firmie traktowane jest najczęściej jako doraźny problem związany z ograniczeniem albo zawieszeniem działalności. Jednak wizerunkowe straty mogą być bardziej bolesne.

Aktualizacja: 11.08.2020 21:07 Publikacja: 11.08.2020 21:00

Anita Błaszczak: Wirusowy czarny PR

Foto: Adobe Stock

Fala zakażeń koronawirusem, która w czerwcu i lipcu przetoczyła się przez zakłady przetwórstwa mięsnego w Niemczech, wywołała reakcję tamtejszego resortu pracy, który zapowiedział zmiany w przepisach dotyczących zatrudniania pracowników z zagranicy. Efektem tych wydarzeń była także zmiana nastawienia niemieckich konsumentów wykazana w niedawnym badaniu firmy GfK. Jeśli wierzyć jego wynikom, w prawie jednej trzeciej gospodarstw domowych za Odrą ograniczono spożycie mięsa. Podobny trend w związku z pandemią (być może wywołaną przecież zjedzeniem mięsa nietoperza) wykazały sondaże w USA i Hongkongu. Eksperci już kalkulują straty przemysłu mięsnego, będącego dotychczas jedną z najbardziej dochodowych branż.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Ptak-Iglewska: Biznes celowo gra z kaucjami
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Grawitacji nie ma!
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Zbrojenia? Konkurencja, głupcze
Opinie Ekonomiczne
Henryk Zimakowski: Kiedy LOT odzyska samofinansowanie?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Gospodarka, głupcze. Dwa lata od wyborów z 15 października
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama