Reklama

Święto zakupów. Czarny Piątek coraz bardziej internetowy

Amerykańskie święto zakupów przeżywa kryzys. Ale tylko za oceanem, bo w Polsce w ten piątek na okazje polować ma ok. 9 mln internautów.

Aktualizacja: 23.11.2016 21:14 Publikacja: 23.11.2016 19:01

Foto: 123RF

Nowe zwyczaje zakupowe przychodzą do nas z USA. O ile Walentynki przyjmują się dość mizernie, o tyle w przypadku Czarnego Piątku wygląda to inaczej. Polacy podejmują decyzje o wyborze towaru głównie w oparciu o cenę, dlatego kolejna okazja do polowania na obniżki do nich trafia.

– Ubiegłoroczne zainteresowanie klientów akcją skłoniło nas do powtórzenia Black Friday w tym roku – mówi Michał Sikora, rzecznik Tesco Polska. Firma oferuje szereg zniżek nawet do 50 proc., ale tylko dla członków jej programu lojalnościowego Clubcard, których jest ok. 7 mln.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Żabka pokazuje wyniki. Co ciekawego widać między wierszami?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama