Reklama
Rozwiń
Reklama

Biedronka zwiększyła sprzedaż o niemal 10 proc. do 2,3 mld euro

W pierwszym kwartale największa sieć handlowa w Polsce zwiększyła sprzedaż o niemal 10 proc. do 2,3 mld euro

Aktualizacja: 29.04.2016 16:04 Publikacja: 29.04.2016 15:31

Należąca do portugalskiej grupy handlowej Jeronimo Martins Polska sieć podała, że jej sprzedaż wzrosła o 9,3 proc., a bez wyników otwartych w tym okresie nowych sklepów o 7,6 proc.

- Biedronka podąża swoją nową ścieżką wzrostu. Nacisk na efektywność pozwolił firmie zwiększyć sprzedaż i zyski przy dużej konkurencji na rynku – podał w komunikacie Pedro Soares dos Santos, prezes Jeronimo Martins.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama