Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.04.2016 14:28 Publikacja: 25.04.2016 14:28
Foto: 123rf.com
Żywność, meble oraz produkty bankowe i ubezpieczenia- to w tych kategoriach polskie pochodzenie towaru lub usługi w największym stopniu skłania nas do zakupu -wynika z marcowego badania agencji badawczej Open Reserach przeprowadzonego na reprezentatywnej próbie 803 Polaków.
Dla co drugiego z nich rodzime pochodzenie marki to jej atut, choć sporo zależy od rodzaju produktu. Nie wspominając o jego nazwie - z rodzimym pochodzeniem i krajową firmą kojarzą nam się zwykle polsko brzmiące marki, nawet te z zagranicznym właścicielem. W badaniu Open Research najbardziej polską marką okazał się PKO Bank Polski, który nacisk na rodzime pochodzenie kładzie już w nazwie. Jako polską markę rozpoznaje ją 87 proc. badanych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chiński eksport staje się coraz bardziej podobny do eksportu naszego regionu. W efekcie nasz region mocniej konk...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Po groźbach nałożenia drastycznych ceł i niemal odwołanym spotkaniu przywódców USA i Chin, wygląda na to, że do...
Rewelacyjne wyniki producenta okularów Ray-Ban - firmy EssilorLuxottica. Jej akcje wzrosły w piątek o 14 procent...
Utrata rządów zmieniła opinie polityków PiS na temat Mercosuru. Inne są dziś oceny umowy handlowej i opinie wygł...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Prezydent USA Donald Trump pod koniec tygodnia spuścił nieco z tonu w konflikcie z Chinami. Przyznał, że 100-pro...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas