Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.03.2019 16:01 Publikacja: 18.03.2019 16:01
Foto: materiały prasowe
Rosnąca popularność warzyw pochodzących z organicznych upraw sprawiała, że sieci handlowe, w tym Lidl, coraz częściej były poddawane krytyce za sposób pakowania warzyw. Owijane szczelnie w plastik ziemniaki, marchewki czy włoszczyzna oznaczane symbolem Bio bywały problematyczne dla świadomych klientów, którzy wybierali je z powodów etycznych równocześnie zgrzytając zębami na opakowania. Lidl Polska, tak jak Lidl ogólnie na świecie, zobowiązał się jednak do redukcji zużycia plastiku o 20 procent do 2025 roku. I właśnie zrobił duży krok na drodze do realizacji tego celu.
W niedzielę pożar strawił budynek rumuńskiego parku logistycznego i towar przeznaczony do dystrybucji wynajmowan...
Sekretarz skarbu Scott Bessent powiedział Fox Business, że jego zdaniem negocjacje handlowe z kilkunastoma kraja...
Przedłużenie sankcji UE wobec Rosji skutkuje coraz większymi trudnościami dla rosyjskich importerów. Nawet „zapr...
Howard Lutnick, sekretarz skarbu USA, ujawnił, że Stanom Zjednoczonym udało się doprowadzić do sfinalizowania i...
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
W środę w nocy podczas pracy w magazynie Amazona w Sosnowcu zmarł 48-letni mężczyzna. Jego ciało znaleźli pracow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas