Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.03.2019 16:01 Publikacja: 18.03.2019 16:01
Foto: materiały prasowe
Rosnąca popularność warzyw pochodzących z organicznych upraw sprawiała, że sieci handlowe, w tym Lidl, coraz częściej były poddawane krytyce za sposób pakowania warzyw. Owijane szczelnie w plastik ziemniaki, marchewki czy włoszczyzna oznaczane symbolem Bio bywały problematyczne dla świadomych klientów, którzy wybierali je z powodów etycznych równocześnie zgrzytając zębami na opakowania. Lidl Polska, tak jak Lidl ogólnie na świecie, zobowiązał się jednak do redukcji zużycia plastiku o 20 procent do 2025 roku. I właśnie zrobił duży krok na drodze do realizacji tego celu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas