Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.07.2019 12:55 Publikacja: 18.07.2019 12:55
Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta zatwierdził transakcję sprzedaży z 30 maja 2019 r. między spółką The Spar Group Ltd. a siecią Piotr i Paweł. Teraz spółka zacznie reorganizację obecnych sklepów i zmianę szyldów. Po wielu latach marka Piotr i Paweł zniknie z rynku, zostanie zastąpiona przez sklepy Spar i Eurospar.
Na pierwszy ogień pójdą delikatesy w warszawskim centrum Blue City – sklep Piotr i Paweł zamieni się w modelową placówkę Eurostar.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas