Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.07.2019 12:55 Publikacja: 18.07.2019 12:55
Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta zatwierdził transakcję sprzedaży z 30 maja 2019 r. między spółką The Spar Group Ltd. a siecią Piotr i Paweł. Teraz spółka zacznie reorganizację obecnych sklepów i zmianę szyldów. Po wielu latach marka Piotr i Paweł zniknie z rynku, zostanie zastąpiona przez sklepy Spar i Eurospar.
Na pierwszy ogień pójdą delikatesy w warszawskim centrum Blue City – sklep Piotr i Paweł zamieni się w modelową placówkę Eurostar.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Giełdowa grupa VRG kierowana przez Mateusza Kolańskiego ogłosiła przejęcie w segmencie jubilerskim. Chodzi o zna...
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas