Aktualizacja: 21.05.2019 13:25 Publikacja: 21.05.2019 11:57
Foto: matyeriały prasowe/ svetofor-nsk.ru
Latem 2018 roku pojawiły się informacje, że rosyjska sieć dyskontowa Svetofor przymierza się do ekspansji na wymagającym polskim rynku, na który chce wejść z marką Mere. Z planów otwarcia 8 sklepów w 2018 roku ostatecznie nic nie wyszło, ale w 2019 roku najprawdopodobniej już w lipcu pojawi się w Polsce pierwszy sklep rosyjskiej sieci. Serwis dlahandlu.pl ustalił, że poszukiwani są pracownicy do sklepu Mere w Częstochowie.
Do przyspieszenia działań w Polsce mógł zachęcić Rosjan sukces pierwszego dyskontu (działającego pod marką TS Markt) w Niemczech. Otwarty w styczniu w Lipsku sklep odniósł taki sukces, że, jak informowało Deutsche Welle, tydzień po otwarciu trzeba było go… zamknąć z powodu wyprzedania większości zapasów.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas