Reklama
Rozwiń
Reklama

Amerykanie też już się boją Aldiego i Lidla

Sieci dyskontowe stają się coraz poważniejszym graczem w USA, a lokalni gracze zupełnie nie wiedzą, jak sobie z takim konkurentem poradzić.

Publikacja: 20.05.2019 21:00

Amerykanie też już się boją Aldiego i Lidla

Foto: Bloomberg

Mimo fali patriotyzmu zakupowego w USA obserwowanej ze szczególnym natężeniem klienci coraz chętniej robią zakupy w niemieckich sieciach dyskontowych. Aldi działa w tym kraju już od lat 70., rósł pozwoli w cieniu potęg w rodzaju Walmart i nagle okazało się, że jest już liczącym się graczem w handlu FMCG. Niemiecka sieć ma w Stanach Zjednoczonych już niemal 1,9 tys. sklepów i góra w ciągu roku, dwóch zostanie trzecim pod względem liczby placówek graczem na rynku.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama