Reklama
Rozwiń

Biedronka miażdży konkurencję

To właśnie w Biedronce najchętniej robimy zakupy. Ale niekoniecznie już tak wysoko ją oceniamy.

Aktualizacja: 23.06.2017 16:09 Publikacja: 23.06.2017 15:38

Biedronka miażdży konkurencję

Foto: Bloomberg

Aż 62 procent Polaków najchętniej robi zakupy w sklepach sieci Biedronka. Na drugim miejscu z wynikiem 9 procent (słownie dziewięć procent) znalazł się Lidl, a na trzecim Tesco – 8 procent. Tak wynika z badania agencji Maison&Partners przeprowadzonego na zleceneISBNews. Kolejne miejsca zajęły Kaufland (7 proc.), Carrefour (4 proc.), Auchan (3 proc.) i Piotr i Paweł (1 proc.).

Biedronka wygrywa również w odpowiedziach na pytanie, który sklep ma najlepsze ceny. Wskazało ją bowiem 52 procent badanych. Po 9 procent wskazało Tesco i Kaufland, a po 8 procent Auchan i Lidla. Natomiast przewaga największego polskiego detalisty spożywczego znacząco spada, gdy przychodzi do całościowej oceny. Najwyżej ocenia Biedronkę „tylko” 38 procent ankietowanych, kolejne miejsca zajęły Auchan (13 proc.), Kaufland (12 proc.), Lidl (11 proc.) czy Tesco (10 proc.).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem
Handel
Cła Trumpa mogą uderzyć w hossę na giełdzie w Tokio
Handel
Donald Trump ogłasza sukces i umowę handlową z Wietnamem. Brak potwierdzenia
Handel
Spłonęło centrum logistyczne LPP w Rumunii. Przenosiny do Polski
Handel
Co z umowami handlowymi z USA? Biały Dom może przedłużyć termin zakończenia negocjacji