Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 30.10.2018 14:40 Publikacja: 30.10.2018 14:32
Foto: Adobe Stock
Na spotkaniu unijnych ministrów transportu w austriackim Grazu okazało się, że kraje członkowskie potrzebują co najmniej 18 miesięcy na podjęcie decyzji w tej sprawie. Jak informuje „Politico", plan odejścia od przestawiania zegarów nie został zaakceptowany przez wystarczająca liczbę krajów.
- Jeśli pożegnamy się ze zmianą czasu, może dojść do mozaiki, która byłaby niszczycielska dla jednolitego rynku - argumentował austriacki minister transportu Norbert Hofer, którego kraj sprawuje rotacyjną prezydencję w Radzie UE. Dodał, że potrzeba co najmniej 18 miesięcy, aby przygotować się na reformę oddziałującą na wszystko – od prostej czynności dojenia krów po planowanie rozkładów jazdy pociągów i lotów. Zdaniem unijnego komisarza ds. transportu Violety Bulc, na wprowadzenie w życie zmian potrzeba więcej czasu. Jednak szef Komisji Europejskiej Jean-Claude Juncker chciałby zamknąć sprawę do końca marca przyszłego roku.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Rozwój wydobycia i posiadanie własnych zasobów węglowodorów – gazu i ropy naftowej – to warunek bezpieczeństwa e...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Regiony Rosji toną pozbawione subsydiów z Kremla i dochodów własnych zabieranych na potrzeby wojny. Dochody z po...
Zarządzanie kryzysowe w Polsce polega na doraźnym dostosowywaniu rozwiązań do realiów sytuacji, a nie na spójnym...
Socjalistyczny reżim wenezuelski proponował Amerykanom szeroki dostęp do swojej ropy i kopalin oraz osłabienie z...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał do sięgnięcia po zamrożone rosyjskie aktywa, by sfinansować 140 mld euro...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas