fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Finanse

Jak inwestować w czasie pandemii? Debata ekspertów

Grono znakomitych ekspertów, pięć paneli dyskusyjnych, wywiady i ważne dla inwestorów tematy – to wszystko na poniedziałkowym E-Forum Inwestycyjnym "Parkietu" i "Rzeczpospolitej". Ze względu na okoliczności tym razem nasze forum odbywa się wyłącznie w internecie. Startujemy o 9.15 i zachęcamy do oglądania relacji na parkiet.com oraz na naszych profilach na YouTubie i Facebooku.

Gościć będziemy m.in. aktualnego oraz byłych szefów warszawskiej giełdy, prezesa KDPW, członków władz spółek, szefów i przedstawicieli najważniejszych na krajowym rynku domów maklerskich i firm inwestycyjnych. O czym będziemy rozmawiać? W jakiejkolwiek dyskusji trudno teraz uciec od pandemii, a więc podyskutujemy przede wszystkim o tym, jak i w co inwestować w obecnych, kryzysowych warunkach – choć z coraz bardziej widocznym światłem w tunelu w postaci szczepionki na koronawirusa.

Przyjrzymy się m.in. rynkowi nieruchomości, w tym głównie rynkowi mieszkaniowemu, który stał się w czasie pandemii ważną przystanią dla kapitału odpływającego z lokat i chroniącego się przed inflacją. Przyjrzymy się też inwestowaniu i oszczędzaniu od strony narzędzi – temu, jak przyspieszyła cyfryzacja usług dla inwestorów i oszczędzających oraz co się może jeszcze pod tym względem zmienić. Weźmiemy pod lupę branżę gier – eksperci odpowiedzą na pytania, czy wyceny w tej branży rzeczywiście są wyśrubowane oraz jak może zmienić postrzeganie spółek gamingowych ewentualny sukces „Cyberpunka 2077" CD Projektu. Będzie też mowa o inwestycjach zagranicznych, których coraz szerszą paletę oferują krajowe domy maklerskie i TFI. Ostatni panel dyskusyjny to zaś temat czysto rynkowy – czyli jakie konkretnie aktywa mogą dać zyski jeszcze w trakcie pandemii, a także już po jej zakończeniu.

Tekstową relację na żywo można śledzić także na Parkiet.com.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA