Reklama
Rozwiń
Reklama

Zakupy w pandemii: lalki, detergenty, kampery

Pandemia zmieniła radykalnie zwyczaje dotyczące zakupów. W ostatnich miesiącach konsumenci chwytali wszystko, co uważali za konieczne: od ściereczek dezynfekujących i robotów odkurzających po lalki Barbie i kampery

Publikacja: 25.10.2020 09:42

Zakupy w pandemii: lalki, detergenty, kampery

Foto: AFP

Kwartalne bilanse gigantów od produktów powszechnego użytku, Procter & Gamble i Reckitt Benkiser wskazywały na duży popyt na środki czystości, detergenty i mydła, co pozwoliło ich producentom przekroczyć zakładaną wielkość sprzedaży i poprawić roczne prognozy — pisze Reuter.

Konsumenci kupowali wszystko, co ich zdaniem może wpłynąć na zwolnienie tempa rozchodzenia się koronawirusa, ale również wydawali pieniądze na przedmioty, które mogą zwiększyć komfort życia czy generalnie ułatwić je. iRobot Corp, amerykański producent robotów odkurzających Roomba poinformował kilka dni temu o zwiększeniu kwartalnych obrotów o 43 proc. — Klienci wybierają artykuły zapewniające bezpieczeństwo i higienę, a także poprawiające jakość życia w domu — stwierdził Daniel Binder, partner firmy Columbus Consulting.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama