Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.12.2015 07:49 Publikacja: 28.12.2015 21:00
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak
Bezpłatny dowóz do pracy, specjalne bonusy na zasiedlenie, bony na zagraniczne wczasy – to przykłady benefitów, które w ostatnich latach zyskują na popularności, wpływając na wzrost rynku świadczeń pozapłacowych w Polsce. Z jednej strony nakręca go rosnąca popularność benefitów wprowadzanych przez coraz więcej firm, z drugiej – coraz większa wartość świadczeń.
Ten trend potwierdza najnowsze badanie, które dla Sodexo Benefits and Rewards Services zrealizował Instytut Millward Brown wśród 700 firm. Według niego średnia wartość wydatków na świadczenia pozapłacowe wzrosła w 2015 r. o 52 zł, do 839 zł, niemal zaś w co dziesiątej firmie ich średnia wartość przekroczyła tysiąc złotych na osobę.
Sprzedaż detaliczna urosła w maju o 4,4 proc. rok do roku – podał we wtorek Główny Urząd Statystyczny. Dane okaz...
Produkcja przemysłowa w Polsce w maju urosła o 3,9 proc. rok do roku – podał w poniedziałek Główny Urząd Statyst...
Amerykańska Rezerwa Federalna utrzymała stopy procentowe na niezmienionym poziomie, spodziewając się wyższej inf...
Bieżąca koniunktura konsumencka w Polsce jest najlepsza od marca 2020 r., czyli od początków pandemii COVID-19....
Polska zaliczyła mocny spadek w tegorocznym rankingu konkurencyjności gospodarek Szwajcarskiej Szkoły Biznesu. T...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas