W ponad 90 proc. polskich gospodarstw domowych znajdziemy przynajmniej jeden produkt Procter & Gamble. Dziurzyński tłumaczył, co w przemyśle produktów szybko zbywalnych robią zaawansowane technologie i IT. - Każde nowoczesne przedsiębiorstwo w dzisiejszych czasach żyje informacją. Informacja jest na wagę złota, daje przewagę konkurencyjną i od tego się wszystko zaczyna. Tworzenie zaawansowanych systemów informatycznych i całych procesów biznesowych pomagających podejmować trafne decyzje biznesowe świadczy dzisiaj o przewadze konkurencyjnej. Tym się zajmujemy – mówił.

Centrum Innowacji P&G w Warszawie jest drugim co do wielkości, po kwaterze głównej w Stanach Zjednoczonych, centrum informatycznym na świecie firmy. - Specjalizujemy się w kilku dziedzinach, w których jesteśmy ekspertami w ramach firmy. Jest to centrum globalne – tłumaczył Dziurzyński. - Zajmujemy się szeroko pojętą analizą danych. Nie tylko analizą i raportowaniem, ale również proponowaniem rozwiązań na bazie skomplikowanych modeli analitycznych i statystycznych. Zajmujemy się również tworzeniem mobilnych aplikacji biznesowych – wyjaśnił.

W Warszawie powstają również rozwiązania logistyczne. - Od zamówienia składników do produkcji, aż po samą półkę sklepową to jest ogromny, bardzo skomplikowany łańcuch dostaw, który wymaga przeróżnych rozwiązań, na różnych etapach życia tego produktu i jego drogi – wyjaśniał gość programu.

Dziurzyński tłumaczył dlaczego takie centrum powstało właśnie w Warszawie. - Największym kapitałem są ludzie. Zostaliśmy zauważeni i docenieni jako specjaliści, nie tylko z dziedziny IT, ale również programowania i ogólnie rzecz biorąc, analitycznego myślenia. Została doceniona jakość naszych uczelni, również zdolności naszych absolwentów – mówił. - Innym powodem jest to, że mamy bardzo dużo studentów. Skala i dostęp do talentu jest bardzo istotna – dodał.

Janusz Dziurzyński zauważył, że sektor usług biznesowych jest potężnym sektorem w Polsce. - Firma P&G była jednym z pionierów. Dzisiaj ten sektor zatrudnia ok. 200 tys. pracowników. Jesteśmy potentatem w tym sektorze, nie tylko w Europie. Patrzą na nas inwestorzy z całego świata, głównie ze Stanów Zjednoczonych – podsumował.