Reklama
Rozwiń
Reklama

Veolia zwiększa presję na Suez, ta nadal nie chce mariażu

Grupa usług komunalnych Veolia zapowiedziała złożenie akcjonariuszom grupy Suez oferty na resztę udziałów w niej, jeśli kierownictwo będzie nadal odrzucać jej propozycje. Dla Suezu, w ostatnich propozycjach nie ma nic nowego

Publikacja: 04.11.2020 17:06

Veolia zwiększa presję na Suez, ta nadal nie chce mariażu

Foto: Bloomberg

Francuski lider na świecie w utylizacji wody i gospodarce odpadami zwiększył presję na drugą na świecie grupę w tym sektorze, wcześniej mówił o terminie złożenia oferty w 12-18 miesięcy po uzyskaniu niezbędnej zgody organów nadzoru. Teraz jest gotowy zrobić to przed takimi zgodami, o ile uzyska poparcie rady administracyjnej Suezu.

Cena publicznej oferty (OPA) na poziomie 18 euro z możliwością korekty o saldo kapitału jest identyczna z zapłaconą grupie Engie za kupno 29,9 proc. akcji w Suez „Zachowujemy pewność, że uda nam się przekonać radę administracyjną Suezu do zasadności naszego projektu. Jedyną przeszkodą uniemożliwiającą akcjonariuszom Suezu skorzystanie z OPA po 18 euro za akcję jest sprzeciw rady administracyjnej w obecnym składzie" — oświadczył w komunikacie prezes Veolii, Antoine Frérot.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama