Reklama

W stronę zdrowego trybu życia

Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna „Zdrowy jak Polak" przygotowana przez Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny. Coca-Cola jako jedna z pierwszych firm wyraziła chęć wsparcia kampanii i chce działać na rzecz zmiany stylu życia Polaków na bardziej zdrowy.

Publikacja: 19.09.2019 13:10

Zmiana nawyków i wyborów żywieniowych oraz promowanie aktywnego stylu życia to jeden ze sposobów wal

Zmiana nawyków i wyborów żywieniowych oraz promowanie aktywnego stylu życia to jeden ze sposobów walki z nadwagą i otyłością w społeczeństwie

Foto: shutterstock

Wiodącym wyzwaniem dla zdrowia publicznego w XXI wieku staje się ograniczenie problemu otyłości oraz promowanie aktywnego stylu życia. Rządy wielu państw opracowują i wdrażają strategie prewencyjne, które ukierunkowane są na ten cel.

Ten problem dotyczy także Polski. W ostatnim dziesięcioleciu w kraju znacząco wzrosło spożycie cukru. Przeciętny Polak je o prawie 11,8 kg więcej cukru przetworzonego rocznie niż dziesięć lat temu. Takie wnioski przynosi ostatni raport „Cukier, otyłość – konsekwencje", przygotowany przez analityków Narodowego Funduszu Zdrowia.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Materiał Promocyjny
Trzy dekady budowy niemiecko-polskiej współpracy
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Orange Polska zaskoczył siłą IT i smartfonów. Ale to hurt ma przynieść prawdziwe zyski
Biznes
Zmiana w unijnym programie SAFE? Porozumienie USA–Indie i spór UE z Chinami
Biznes
Człowiek w centrum zmian w organizacji
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Trump twierdzi, że szefowie GM i Forda podziękowali mu za cła na ciężarówki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama