Reklama

InPost jak Uber Eats i Glovo? Brzoska ma nowy projekt

Wygląda na to, że firma znana z sieci automatów paczkowych zajmie się teraz również dostawami jedzenia. Spółka kierowana przez Rafała Brzoskę zastrzegła w Urzędzie Patentowym (UP) nową markę – InPost Fresh.

Aktualizacja: 23.06.2021 13:04 Publikacja: 23.06.2021 12:35

InPost jak Uber Eats i Glovo? Brzoska ma nowy projekt

Foto: Bloomberg

Pod tym logo kryć ma się przyszła usługa do zamawiania zakupów z różnych sklepów oraz posiłków z restauracji – informuje serwis Cashless, który dotarł do tych informacji w UP.

Nowy projekt InPostu to zatem coś na kształt rozwiązań oferowanych przez Glovo, czy Uber Eats. Ma być dostępny w formie platformy internetowej i aplikacji. Ale na tym nie koniec. W biuletynie UP podano, iż „w ramach InPost Fresh mogą być oferowane usługi pośrednictwa w umowach kupna i sprzedaży produktów na rzecz osób trzecich, również w ramach handlu elektronicznego, zwłaszcza w zakresie artykułów spożywczych, kosmetyków oraz artykułów gospodarstwa domowego".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Rosyjskie drony uderzyły w fabrykę polskiej firmy. Są ranni
Biznes
Ścięte rekomendacje dla producentów gier. Faworyt inwestorów jest już tylko jeden
Biznes
Putin ignoruje Trumpa, szansa dla sektora kosmicznego, chipy wracają do Chin
Biznes
Przedsiębiorcy boją się wyższych ceł Trumpa
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Biznes
Polak wrócił na Ziemię. Czy wykorzystamy kosmiczną szansę?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama