Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.04.2020 17:50 Publikacja: 14.04.2020 16:08
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
Pod hasłem #URATUJLATO można na platformie LunchNext.com można kupić cyfrowy voucher, który będzie można wykorzystać w przyszłości. Dzięki temu właściciele firm nie pozostaną sami w trudnych czasach, a kiedy otworzą się ponownie — odwdzięczą się im, oferując nawet do 50 proc. zniżki.
– Każdy z nas ma miejsca, do których lubi wracać. Rozmawiając z właścicielami naszych ulubionych lokali, zorientowaliśmy się, że po zakończeniu kwarantanny mogą one już nie istnieć. Postanowiliśmy więc wziąć sprawy w swoje ręce i zorganizować akcję, wspierającą wszystkie miejsca, którym grozi podobny scenariusz. Chodzi nie tylko o gastronomię, ale także teatry i całą branżę usług – mówi Dominik Posmyk, współtwórca platformy LunchNext.com, prowadzącej akcję #URATUJLATO.
W sobotę specjaliści ds. ratownictwa morskiego wydobyli na powierzchnię zatopiony superjacht brytyjskiego potent...
Tak dłużej być nie może - tak German Gref, prezes największego banku Rosji, komentuje całkowity brak nowych inwe...
Komisja Europejska poinformowała, że chińscy producenci sprzętu medycznego zostaną wykluczeni z unijnych zamówie...
Trump daje sobie czas na negocjacje z Iranem. Europa produkuje wciąż zbyt mało broni. Milionerzy opuszczają Wiel...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rosyjska zbrojeniówka wytwarza więcej uzbrojenia niż w sumie przemysły Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Fran...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas