fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biznes

Zarabiają miliony na sprzedaży brzydkich swetrów na Gwiazdkę

www.uglychristmassweater.com
Bracia Fred i Mark Hajjar zasłynęli ze sklepu internetowego, w którym sprzedają „Brzydkie Świąteczne Swetry”. Dziś zarabiają na nich miliony.

Fred i Mark Hajjar są twórcami aż zaskakująco popularnej strony internetowej UglyChristmasSweater.com, na której sprzedają - jak sami przyznają - brzydkie swetry na święta. Początkowo były to wszelkiego rodzaju pulowery z choinkami, reniferami czy Świętym Mikołajem - kolorowe, niezbyt wymyślne, w stylu starych wyciągniętych „babcinych” swetrów - czyli ubrania, które często dostajemy pod choinkę, a potem wstydzimy się nawet chodzić w nich po domu, ale żeby nie zrobić przykrości rodzinie i tak to robimy.

Czytaj także:  Świąteczne swetry szkodzą środowisku, twierdzą ekolodzy 

Okazało się jednak, że w trwającej hipsterskiej modzie fanów „brzydkich” świątecznych swetrów jest więcej, niż by się mogło wydawać. Sklep braci Hajjar zyskał ogromne zainteresowanie internautów i z roku na rok poszerza swoją działalność, nawiązując współpracę z innymi firmami. Obecnie UglyChristmasSweater.com współpracuje z dziewięcioma markami, dzięki czemu na zabawnej konfekcji zaczęły pojawiać się motywy z bajek i reklam, a także… dania fastfoodowych restauracji.

Hitem w tym roku stał się pulower z kanapką z kurczakiem sieci Popeyes. UglyChristmasSweater.com wystawiło go na sprzedaż w środę rano, a do wieczora klienci wykupili już wszystkie wyprodukowane egzemplarze, których było tysiąc.

Wielką popularnością cieszy się też odzież z homarem restauracji Red Lobster. Oprócz nich na swetrach widnieją między innymi Flo z reklam Progressive Insurance, maskotka Pillsbury firmy General Mills, dżin marki Aviation American Gin, należącej do aktora Ryana Reynoldsa, a także znany gracz Fortnite’a o pseudonimie Ninja.

Fred i Mark Hajjar założyli sklep UglyChristmasSweater.com w 2012 r. z kapitałem w wysokości 5 tys. dol. - podaje CNN. W pierwszym roku sprzedaż wyniosła 40 tys. dol., a w kolejnym urosła o 300 proc. W tym roku bracia prognozują, że sprzedaż ich „brzydkich” swetrów sięgnie 6 mln dol. Firma zatrudnia obecnie 65 pracowników. Większość jej ubrań wytwarzana jest w Chinach, a niektóre w fabryce w Michigan.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA