Zarabiają miliony na sprzedaży brzydkich swetrów na Gwiazdkę

Bracia Fred i Mark Hajjar zasłynęli ze sklepu internetowego, w którym sprzedają „Brzydkie Świąteczne Swetry”. Dziś zarabiają na nich miliony.

Aktualizacja: 14.12.2019 13:24 Publikacja: 13.12.2019 16:58

Zarabiają miliony na sprzedaży brzydkich swetrów na Gwiazdkę

Foto: www.uglychristmassweater.com

Fred i Mark Hajjar są twórcami aż zaskakująco popularnej strony internetowej UglyChristmasSweater.com, na której sprzedają - jak sami przyznają - brzydkie swetry na święta. Początkowo były to wszelkiego rodzaju pulowery z choinkami, reniferami czy Świętym Mikołajem - kolorowe, niezbyt wymyślne, w stylu starych wyciągniętych „babcinych” swetrów - czyli ubrania, które często dostajemy pod choinkę, a potem wstydzimy się nawet chodzić w nich po domu, ale żeby nie zrobić przykrości rodzinie i tak to robimy.

Czytaj także:  Świąteczne swetry szkodzą środowisku, twierdzą ekolodzy 

Okazało się jednak, że w trwającej hipsterskiej modzie fanów „brzydkich” świątecznych swetrów jest więcej, niż by się mogło wydawać. Sklep braci Hajjar zyskał ogromne zainteresowanie internautów i z roku na rok poszerza swoją działalność, nawiązując współpracę z innymi firmami. Obecnie UglyChristmasSweater.com współpracuje z dziewięcioma markami, dzięki czemu na zabawnej konfekcji zaczęły pojawiać się motywy z bajek i reklam, a także… dania fastfoodowych restauracji.

Hitem w tym roku stał się pulower z kanapką z kurczakiem sieci Popeyes. UglyChristmasSweater.com wystawiło go na sprzedaż w środę rano, a do wieczora klienci wykupili już wszystkie wyprodukowane egzemplarze, których było tysiąc.

Emily Frank

Wielką popularnością cieszy się też odzież z homarem restauracji Red Lobster. Oprócz nich na swetrach widnieją między innymi Flo z reklam Progressive Insurance, maskotka Pillsbury firmy General Mills, dżin marki Aviation American Gin, należącej do aktora Ryana Reynoldsa, a także znany gracz Fortnite’a o pseudonimie Ninja.

Fred i Mark Hajjar założyli sklep UglyChristmasSweater.com w 2012 r. z kapitałem w wysokości 5 tys. dol. - podaje CNN. W pierwszym roku sprzedaż wyniosła 40 tys. dol., a w kolejnym urosła o 300 proc. W tym roku bracia prognozują, że sprzedaż ich „brzydkich” swetrów sięgnie 6 mln dol. Firma zatrudnia obecnie 65 pracowników. Większość jej ubrań wytwarzana jest w Chinach, a niektóre w fabryce w Michigan.

Fred i Mark Hajjar są twórcami aż zaskakująco popularnej strony internetowej UglyChristmasSweater.com, na której sprzedają - jak sami przyznają - brzydkie swetry na święta. Początkowo były to wszelkiego rodzaju pulowery z choinkami, reniferami czy Świętym Mikołajem - kolorowe, niezbyt wymyślne, w stylu starych wyciągniętych „babcinych” swetrów - czyli ubrania, które często dostajemy pod choinkę, a potem wstydzimy się nawet chodzić w nich po domu, ale żeby nie zrobić przykrości rodzinie i tak to robimy.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Diesel, benzyna, hybryda? Te samochody Polacy kupują najczęściej
Materiał partnera
Rośnie rola narzędzi informatycznych w audycie
Materiał partnera
Rynek audytorski obecnie charakteryzuje się znaczącym wzrostem
Materiał partnera
Ceny za audyt będą rosły
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Materiał partnera
Czy to jest koniec audytu w obecnej postaci?