Reklama
Rozwiń
Reklama

Lakiery hybrydowe dają duże pieniądze. Przygląda się im UOKiK

Jeden z najbardziej atrakcyjnych segmentów rynku kosmetyków - hybrydowe lakiery do paznokci - znalazł się pod podwójną presją: coraz ostrzejszej konkurencji i UOKIK.

Aktualizacja: 29.08.2019 09:20 Publikacja: 28.08.2019 16:43

Lakiery hybrydowe dają duże pieniądze. Przygląda się im UOKiK

Foto: Adobe Stock

Przeszukanie w siedzibie firmy w ramach wspólnej akcji urzędników UOKIK z udziałem policji? Podejrzenia o zmowę cenową? To pierwszy taki przypadek w polskiej branży kosmetycznej –twierdzą jej przedstawiciele. – Nie przypominam sobie postępowania UOKIK w sprawie praktyk antykonkurencyjnych wobec producenta kosmetyków – dodaje Lidia Lewandowska, szefowa branżowego portalu Wirtualne Kosmetyki. 

To nie jedyny powód poruszenia w branży urody, jakie wywołał piątkowy komunikat UOKIK o przeszukaniu w siedzibie Nesperty – firmy, która z marką Semilac jest w ścisłej czołówce rynku hybrydowych lakierów do paznokci (utwardzalnych za pomocą specjalnych lamp). Nie bez znaczenia jest też sam rynek tych tzw. hybryd – bardzo trwałych i kilkukrotnie droższych od tradycyjnych lakierów.  

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama