Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.03.2019 15:34 Publikacja: 19.03.2019 12:37
Foto: Twitter
Brytyjscy archeolodzy potępili kampanię reklamową Cadbury, w której firma zachęcała dzieci do zabawy w archeologów. Problemem okazało się to, że korporacja nie podkreśliła dość jasno, jakie są brytyjskie regulacje dotyczące poszukiwania pozostałości przeszłych czasów. Na stronie Cadbury Freddo Treasures można było znaleźć zachętę, by „chwycić za wykrywacz metalu i rozpocząć poszukiwanie rzymskich skarbów” wraz z sugerowanymi miejscami poszukiwań, w których można by przeprowadzić „uczciwe poszukiwanie skarbów”. Które to miejsca są rejonami objętymi ochroną.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Globalny rynek kosmiczny dynamicznie rośnie. To ogromna szansa dla ponad czterystu polskich podmiotów i całej go...
Trump grozi 100 proc. cłami na Rosję i stawia ultimatum pokojowe. Liczba ofert pracy w Polsce spada, Bruksela go...
Konsolidacja po stronie pracodawców? To poprawiłoby współpracę i dialog między nami - mówi Marek Górski, nowy pr...
Trump grozi 30 proc. cłami na towary z UE, Ryanair dogaduje się z Modlinem i zwiększa siatkę połączeń, a Bruksel...
KE chce drastycznie podnieść akcyzę na papierosy i wyroby tytoniowe, a częścią uzyskanych w ten sposób przez kra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas