Aktualizacja: 30.01.2018 11:21 Publikacja: 30.01.2018 11:21
Foto: Fotorzepa/Andrzej Mandel
Dziecięce skarpetki, jak się okazuje, mogą być przyczyną wizerunkowego kryzysu. We wzorze przedstawiającym ludzika Lego z młotem pneumatycznym niektórzy dopatrzyli się bowiem słowa „Bóg” pisanego po arabsku. Co prawda wymagało to odwrócenia skarpetek i dokładnego wpatrzenia się w ślad zostawiany przez młot pneumatyczny ludzika, który dopiero wtedy przypomina zapis „Allah”, ale i tak wzbudziło to oburzenie i komentarze.
H&M zdecydowało o wycofaniu skarpetek ze sklepów i przeprosiło za skojarzenia, jakie mogły budzić. Przedstawiciele firmy zaznaczają jednak, że podobieństwo było całkowicie przypadkowe.
Brytyjski producent samochodów Jaguar Land Rover zapewnia, że nie zamierza produkować pojazdów w USA – informuje...
Ministerstwo Obrony Narodowej zawarło umowę ramową na prawie 10 tys. sztuk amunicji krążącej Warmate. Jej wartoś...
UE wprowadzi nowy pakiet sankcji na Rosję, Trump podpisuje umowy warte 243 mld dolarów w Katarze, a rolnicy w Eu...
Realizacja rządowych planów ograniczeń w dostępie do drewna może zmniejszyć łączną produkcję przemysłów: drzewne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas