Reklama

Awaria w aplikacji mobilnej Pekao

Klienci banku Pekao mają w piątek problemy z dostępem do swoich kont przez aplikację mobilną PeoPay.

Aktualizacja: 08.11.2019 13:45 Publikacja: 08.11.2019 13:42

Awaria w aplikacji mobilnej Pekao

Foto: materiały prasowe

ala

W piątek (8 listopada) po południu pojawiły się trudności z logowaniem do aplikacji mobilnej PeoPay, o czym bank Pekao poinformował na swojej stronie internetowej. Niektórzy klienci nie mogą przez to dostać się do swoich kont.

„Aktualnie możesz mieć trudności w korzystaniu z aplikacji PeoPay. Cały czas pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie aplikacji” - czytamy w komunikacie zamieszczonym przez Pekao.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
Zła passa banków na GPW: podatki i geopolityka uderzają w wyceny
Banki
UniCredit grozi sprzedażą udziałów w Commerzbanku. W grze bank spoza UE
Banki
WIBOR w centrum sporu. Co czeka kredytobiorców po opinii rzecznika TSUE?
Banki
Opinia TSUE w sprawie WIBOR. Banki mogą odetchnąć z ulgą?
Banki
Cyberincydent w PKO BP. Etyczny haker wskazał lukę w zabezpieczeniach?
Reklama
Reklama