Reklama
Rozwiń
Reklama

Otwartość daje przewagę

„Świat pokochał polskie kosmetyki", „Przemysł kosmetyczny nie zatrzymuje się w rozwoju", „Kosmetyki kolorowe.

Publikacja: 09.04.2019 19:00

Polki robią makijaż za ponad dwa miliardy złotych rocznie" – takimi tytułami opatrzone są najświeższe analizy polskiego rynku kosmetycznego. Branża przeżywa rozkwit i to nie tylko na rynku krajowym, ale przede wszystkim w wymiarze międzynarodowym. Produkty marek Inglot, Dr Irena Eris, Ziaja, Oceanic (marka AA), Dermika, Vipera, Chantal, Bielenda, Eveline Cosmetics – można znaleźć na półkach sklepowych wielu krajów świata. Polska już dziś jest szóstym rynkiem kosmetycznym w Europie, a eksport rośnie dynamicznie. Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego podał za GUS, że eksport polskich kosmetyków wzrósł w 2018 rok do roku o 9,5 proc. przy średniej krajowej 7 proc. Z kolei Euromonitor szacuje, że do 2021 roku wartość polskiego rynku kosmetyków osiągnie wartość 21 mld zł (na koniec 2018 było to 19 mld).

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Karty płatnicze i mobilne płatności NFC – tak dziś płacą Polacy
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Analizy Rzeczpospolitej
Płatności coraz mocniej bazują na technologii
Analizy Rzeczpospolitej
Energetyka idzie pod rękę z AI
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama