Reklama

Satysfakcja klienta daje premię

Pracownicy i współpracownicy telekomów są coraz częściej wynagradzani na podstawie ocen wystawianych przez użytkowników.

Publikacja: 22.11.2015 21:00

Satysfakcja klienta daje premię

Foto: 123RF

Jeszcze kilka lat temu nikt w branży telekomunikacyjnej o tym nie myślał. Dziś, gdy o wzrost przychodów jest niezwykle trudno, a konkurencja duża, jakość obsługi klienta nie jest tylko ideą, o której chętnie opowiadają zarządy telekomunikacyjnych firm. Pracownicy i współpracownicy operatorów coraz częściej wynagradzani są także na podstawie ocen, które wystawiają im klienci.

Za skargi po premii

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Wynagrodzenia
Na miesięczne pobory szefa Gazpromu robotnik pracuje 330 lat. To ma się zmienić
Wynagrodzenia
Przeciętne wynagrodzenie urosło w drugim kwartale najmniej od ponad czterech lat
Wynagrodzenia
W Polsce zarobki są mocno zróżnicowane. Przepaść między górnictwem a usługami
Wynagrodzenia
Polska płaca minimalna goni unijną czołówkę
Wynagrodzenia
Firmy podwyższają wymagania, lecz są gotowe na kompromis
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama