Reklama

Satysfakcja klienta daje premię

Pracownicy i współpracownicy telekomów są coraz częściej wynagradzani na podstawie ocen wystawianych przez użytkowników.

Publikacja: 22.11.2015 21:00

Satysfakcja klienta daje premię

Foto: 123RF

Jeszcze kilka lat temu nikt w branży telekomunikacyjnej o tym nie myślał. Dziś, gdy o wzrost przychodów jest niezwykle trudno, a konkurencja duża, jakość obsługi klienta nie jest tylko ideą, o której chętnie opowiadają zarządy telekomunikacyjnych firm. Pracownicy i współpracownicy operatorów coraz częściej wynagradzani są także na podstawie ocen, które wystawiają im klienci.

Za skargi po premii

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Wynagrodzenia
Równość płci w krajach UE dopiero za 50 lat?
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Wynagrodzenia
Przeciętne wynagrodzenie w firmach rośnie coraz wolniej. Są nowe dane GUS
Wynagrodzenia
Ile zarabiają Polacy? Są nowe dane GUS o wynagrodzeniach i zatrudnieniu
Wynagrodzenia
Mniejsza płacowa przewaga top menedżerów
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Wynagrodzenia
Polki lepiej wykształcone, ale wciąż gorzej opłacane
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama