Satysfakcja klienta daje premię

Pracownicy i współpracownicy telekomów są coraz częściej wynagradzani na podstawie ocen wystawianych przez użytkowników.

Publikacja: 22.11.2015 21:00

Satysfakcja klienta daje premię

Foto: 123RF

Jeszcze kilka lat temu nikt w branży telekomunikacyjnej o tym nie myślał. Dziś, gdy o wzrost przychodów jest niezwykle trudno, a konkurencja duża, jakość obsługi klienta nie jest tylko ideą, o której chętnie opowiadają zarządy telekomunikacyjnych firm. Pracownicy i współpracownicy operatorów coraz częściej wynagradzani są także na podstawie ocen, które wystawiają im klienci.

Za skargi po premii

Pozostało 94% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Wynagrodzenia
Zarobki górników w 2024 r. Takich kwot wielu może pozazdrościć
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Wynagrodzenia
Wysoka płaca nie zawsze daje poczucie bezpieczeństwa ekonomicznego
Wynagrodzenia
Opada podwyżkowa fala w polskich firmach
Wynagrodzenia
Koniec płacowego rajdu w Polsce i dwucyfrowych podwyżek
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Wynagrodzenia
Ile tak naprawdę płacą polskie firmy. GUS zbadał rynek pracy