Satysfakcja klienta daje premię

Pracownicy i współpracownicy telekomów są coraz częściej wynagradzani na podstawie ocen wystawianych przez użytkowników.

Publikacja: 22.11.2015 21:00

Satysfakcja klienta daje premię

Foto: 123RF

Jeszcze kilka lat temu nikt w branży telekomunikacyjnej o tym nie myślał. Dziś, gdy o wzrost przychodów jest niezwykle trudno, a konkurencja duża, jakość obsługi klienta nie jest tylko ideą, o której chętnie opowiadają zarządy telekomunikacyjnych firm. Pracownicy i współpracownicy operatorów coraz częściej wynagradzani są także na podstawie ocen, które wystawiają im klienci.

Za skargi po premii

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Wynagrodzenia
Tempo podwyżek płac w gospodarce wciąż hamuje. Dane są najsłabsze od trzech lat
Wynagrodzenia
Polacy na Wyspach zarabiają już więcej niż rdzenni Brytyjczycy
Wynagrodzenia
Nowe dane o płacach Polaków. Ile naprawdę zarabiamy?
Wynagrodzenia
Są nowe dane o przeciętnym wynagrodzeniu. Obniżka stóp procentowych bliżej?
Wynagrodzenia
Pracującym studentom trudniej dziś o wymarzone zarobki
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem