[b]Rz: Marketing mobilny to pojęcie robiące zawrotną karierę. Co to właściwie jest?[/b]
[b]Borys Wróbel:[/b] O ile marketing internetowy to są wszystkie działania firmy w sieci, o tyle marketing mobilny to wszystko, co komunikowane jest za pośrednictwem telefonu komórkowego.
[b]Czyli jak?[/b]
Wiadomości SMS przychodzą nam najszybciej do głowy, bo są wykorzystywane np. w konkursach. Prawdziwa rewolucja dokonała się jednak dzięki zwiększeniu szybkości i spadkowi cen przesyłu danych. Dzięki temu z niszy wyszedł mobilny Internet, powstają nowe serwisy i pojawia się reklama. Bardzo ciekawa jest sfera aplikacji – programów przystosowanych do możliwości telefonów. Dzięki temu można wchodzić z klientami w interakcje, a jednocześnie pozwolić im spędzić czas z grą czy trafić do celu dzięki nawigacji.
[b]Jakoś trudno mi to sobie wyobrazić...[/b]