Aktualizacja: 30.01.2019 09:08 Publikacja: 30.01.2019 09:08
Foto: materiały prasowe
Udostępnienie klientom usługi KMS jest odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorstw, w szczególności tych posiadających duże portfolio znaków. Firmy posiadające kilkadziesiąt a nierzadko kilkaset różnych brandów, należące najczęściej do sektora farmaceutycznego, spożywczego, telekomunikacyjnego i kosmetycznego, doceniają możliwość korzystania z innowacyjnego i inteligentnego systemu KMS.
W oparciu o KMS, klient uzyskuje dostęp do całej dokumentacji postępowania, świadectw ochronnych, badań znaków i innych informacji związanych z ochroną znaków towarowych firmy. System przypomina również o konieczności przedłużenia rejestracji lub o możliwości zamówienia monitoringu znaku.
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas