Reklama
Rozwiń
Reklama

Cyberataki na kancelarie prawnicze – na co uważać

Nie tylko wiarygodnie wyglądający mail z ofertą współpracy ale również pozostawiony w biurze pendrive może być potencjalnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa danych w kancelarii prawniczej.

Aktualizacja: 27.08.2015 15:45 Publikacja: 27.08.2015 14:55

Cyberataki na kancelarie prawnicze – na co uważać

Foto: 123RF

We wtorek na łamach rp.pl ostrzegaliśmy przed pierwszą zorganizowaną próbą ataku hakerów na polskie kancelarie prawnicze ("Polscy prawnicy na celowniku hakerów"). Do specjalistów, zajmujących się bezpieczeństwem w sieci zgłosił się adwokat, który w trakcie elektronicznej korespondencji z rzekomym kontrahentem otrzymał podejrzany link, którego otwarcie powodowało zainstalowanie zainfekowanego programu.

Serwis ZaufanaTrzeciaStrona.pl, który ujawnił problem, informuje o co najmniej czterech innych przypadkach ataków na kancelarie prawnicze w Polsce.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama