Reklama

Artur Olech, prezes PZU. O zbrodniach przeszłości i planie na przyszłość

W której szafie było najwięcej trupów i jakie zbrodnie biznesowe popełniano w czasach zarządów PiS? O sprzedaży Alior Banku do Pekao i powrocie do korzeni biznesu ubezpieczeniowego. O podwyższeniu składki ubezpieczeniowej o 7,5 mld zł, a zysku o 1 mld zł do 2027 r. O tym, dlaczego PZU chce ubezpieczać polski atom i o potrzebie powszechnych ubezpieczeń klimatycznych. Artur Olech prezes PZU mówi o rozliczeniach z przeszłością i przyszłości spółki opisanej w nowej strategii.

Publikacja: 02.12.2024 10:00

Artur Olech, prezes PZU. O zbrodniach przeszłości i planie na przyszłość

Artur Olech, prezes PZU

Foto: mat. prasowe

Zajrzał pan już do wszystkich szaf i powyciągał wszystkie trupy z przeszłości?

Ostro zaczynacie, a ja jestem managerem i myślę kryteriami biznesowymi, dlatego chciałbym nazywać rzeczy po imieniu w języku biznesowym. Uważam, że okres diagnozowania przeszłości mamy w zasadniczej części za sobą. Cała procedura związana z audytami otwarcia została przeprowadzona z najwyższą starannością z udziałem renomowanych i niezależnych podmiotów zewnętrznych. Musieliśmy to zrobić w interesie wszystkich udziałowców, bo było sporo informacji, które wskazywały na nieprawidłowości.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ubezpieczenia
Minorowe nastroje ubezpieczycieli. Wierzą w AI, ale zagrożenia przeważają
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Ubezpieczenia
mStłuczka w mObywatelu już działa. Wiemy, ile szkód kierowcy zgłosili tą drogą
Ubezpieczenia
PZU odświeża i rozszerza ofertę ubezpieczeń na życie i zdrowie
Ubezpieczenia
PZU ma nowego prezesa. Jak długo pokieruje nim Bogdan Benczak?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ubezpieczenia
Koniec konklawe w PZU. Spółka ma nowego prezesa. Teraz Bogdan Benczak
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama