Kontakt ubezpieczycieli z klientem kuleje

Nawet 5 dni trzeba czekać na odpowiedź przesłaną emailem do ubezpieczyciela. Niektóre zakłady w ogóle nie odpowiadają klientom.

Publikacja: 24.02.2016 15:52

Kontakt ubezpieczycieli z klientem kuleje

Foto: Bloomberg

Tak wynika z raportu, który stworzył zespół porównywarki polis mfind.pl we współpracy z Rzecznikiem Finansowym.  Specjaliści sprawdzili jakość kontaktu online z ubezpieczycielami.

- Współcześni klienci coraz chętniej do kontaktu z firmami wykorzystują nowoczesne kanały komunikacji – pocztę e-mail, czaty na żywo czy też serwisy społecznościowe. Bardzo często jakość obsługi online decyduje o tym, jak postrzegana jest dana marka - piszą w raporcie analitycy.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Ubezpieczenia
Hulajnogi na prąd wciąż bez obowiązkowego OC
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk: Holding PZU leży w interesie państwa
Ubezpieczenia
PZU idzie do prokuratury w sprawie odszkodowania dla fundacji ojca Rydzyka
Ubezpieczenia
Idą wielkie porządki w PZU. Holding zamiast Grupy. Ważą się losy banków
Ubezpieczenia
Dobre wyniki Grupy PZU w 2024 r. Nowa strategia bez zmian. Ważą się losy banków