Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.02.2016 15:52 Publikacja: 24.02.2016 15:52
Foto: Bloomberg
Tak wynika z raportu, który stworzył zespół porównywarki polis mfind.pl we współpracy z Rzecznikiem Finansowym. Specjaliści sprawdzili jakość kontaktu online z ubezpieczycielami.
- Współcześni klienci coraz chętniej do kontaktu z firmami wykorzystują nowoczesne kanały komunikacji – pocztę e-mail, czaty na żywo czy też serwisy społecznościowe. Bardzo często jakość obsługi online decyduje o tym, jak postrzegana jest dana marka - piszą w raporcie analitycy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Jeżeli uda nam się rozruszać sektor publiczny, to myślę, że w ciągu 5 lat osiągnięcie 80-proc. partycypacji w PP...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła w środę zgodę na powołanie Andrzeja Klesyka na stanowisko prezesa PZU. Do t...
Zwyczajne Walne Zgromadzenie PZU odrzuciło w środę zgłoszoną przez ministra aktywów państwowych uchwałę w sprawi...
Katarzyna Majewska została powołana w poniedziałek na stanowisko prezesa zarządu PZU Życie. Do czasu uzyskania z...
Zmiany w zarządzie firmy ubezpieczeniowej LINK4. Z kierowania spółką zrezygnowała w poniedziałek Grażyna Sudzińs...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas