Aktualizacja: 24.02.2016 15:52 Publikacja: 24.02.2016 15:52
Foto: Bloomberg
Tak wynika z raportu, który stworzył zespół porównywarki polis mfind.pl we współpracy z Rzecznikiem Finansowym. Specjaliści sprawdzili jakość kontaktu online z ubezpieczycielami.
- Współcześni klienci coraz chętniej do kontaktu z firmami wykorzystują nowoczesne kanały komunikacji – pocztę e-mail, czaty na żywo czy też serwisy społecznościowe. Bardzo często jakość obsługi online decyduje o tym, jak postrzegana jest dana marka - piszą w raporcie analitycy.
Polska nie zdecydowała się na objęcie obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej e-hulajnóg i e-r...
Dlaczego Grupa PZU powinna się przekształcić w Holding PZU, co dalej z Alior Bankiem i Bankiem Pekao, co stanie...
PZU złożyło do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Chodzi o wypłatę nienależnego o...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł, a zysk netto największego polskiego...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł. Zysk netto największego polskiego ub...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas