Reklama
Rozwiń

Kontakt ubezpieczycieli z klientem kuleje

Nawet 5 dni trzeba czekać na odpowiedź przesłaną emailem do ubezpieczyciela. Niektóre zakłady w ogóle nie odpowiadają klientom.

Publikacja: 24.02.2016 15:52

Kontakt ubezpieczycieli z klientem kuleje

Foto: Bloomberg

Tak wynika z raportu, który stworzył zespół porównywarki polis mfind.pl we współpracy z Rzecznikiem Finansowym.  Specjaliści sprawdzili jakość kontaktu online z ubezpieczycielami.

- Współcześni klienci coraz chętniej do kontaktu z firmami wykorzystują nowoczesne kanały komunikacji – pocztę e-mail, czaty na żywo czy też serwisy społecznościowe. Bardzo często jakość obsługi online decyduje o tym, jak postrzegana jest dana marka - piszą w raporcie analitycy.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Ubezpieczenia
PPK będą dalej rosnąć. Nie można zaniedbać edukacji i promocji
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk prezesem PZU ze zgodą KNF
Ubezpieczenia
Zgrzyt na linii zarząd PZU - skarb państwa. Spółka wypłaci sowitą dywidendę
Ubezpieczenia
Zmiana za sterami PZU Życie
Ubezpieczenia
Szefowa LINK4 odchodzi ze stanowiska. Oficjalnie: Chęć realizacji nowych wyzwań