Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Janusz Władyczak: Prozaiczna strategia KUKE zaczyna się sprawdzać

Nastawiamy się mocno na klienta i staramy się wsłuchać w jego oczekiwania. Coraz więcej klientów nam ufa i powierza swój handel – mówi Janusz Władyczak, prezes Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Publikacja: 13.03.2018 14:29

#RZECZoBIZNESIE: Janusz Władyczak: Prozaiczna strategia KUKE zaczyna się sprawdzać

Foto: tv.rp.pl

Gość przypomniał, że eksport w Polsce zanotował w 2017 r. 8 proc. wzrost i stanowi już ponad 50 proc. PKB. - Takiej roli nigdy nie miał w polskiej gospodarce - ocenił Władyczak.

Stwierdził, że każda wojna celna wprowadza pewne obostrzenia.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Ubezpieczenia
Młodzi Polacy nie oszczędzają na emeryturę. Eksperci biją na alarm
Ubezpieczenia
Polisa z aplikacji? Będzie coraz lepiej dopasowana do potrzeb klientów
Ubezpieczenia
Coraz bliżej wielkiej fuzji PZU i Pekao? Co może czekać akcjonariuszy?
Materiał Promocyjny
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Ubezpieczenia
Zmiany w zarządzie PZU Życie. i PZU Zdrowie. Ważnych zmian kadrowych jest więcej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama