BZ WBK wprowadził kolejny pakiet funkcji w swojej bankowości mobilnej. Wśród nowości pojawiły się m.in. możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej w 26 miastach, mobilna lokata oraz ułatwienia w obsłudze, takie jak kopiowanie przelewów, prostsze metody przeglądania i wyszukiwania transakcji.
Bilet w komórce
Część usług bank oferuje wraz z partnerami, firmami eLeader i SkyCash. – Będziemy konsekwentnie rozwijać kolejne usługi ułatwiające codzienne życie klientów – deklaruje Tomasz Niewiedział, dyrektor obszaru bankowości mobilnej i internetowej BZ WBK. Zapowiada, że bank pracuje nad umożliwieniem płatności za parkingi.
W ubiegłym roku jedną z najchętniej wykonywanych operacji w aplikacji mobilnej było zakładanie lokat – założono ich ok. 8 tys. Dlatego BZ WBK wprowadził nową, specjalną lokatę, dostępną wyłącznie dla użytkowników bankowości mobilnej, która daje możliwość zysku na poziomie 4 proc. w skali roku. To ma być zachęta do korzystania z mbankingu. Bank liczy na szybkie powiększanie grupy użytkowników aplikacji mobilnej.
33 proc. Polaków miało smartfon na koniec 2013 roku
– Mamy ambicję, aby do końca 2015 r. liczba aktywnych klientów naszej bankowości mobilnej wzrosła do miliona – mówi Tomasz Niewiedział. BZ WBK liczy, że do końca bieżącego roku będzie pół miliona użytkowników. W lutym 2014 r. z bankowości mobilnej korzystało ponad 250 tys. jego klientów. Miesięcznie wykonują oni 1,94 mln logowań do mobilnego serwisu, o ponad 100 proc. więcej niż przed rokiem.