Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.05.2018 12:06 Publikacja: 14.05.2018 12:01
Foto: Bloomberg
Obaj producenci samolotów ogłosili w kwietniu, że rozmawiają o utworzeniu nowej spółki skupionej na samolotach cywilnych, z wykluczeniem działu samolotów wojskowych i dyspozycyjnych Embraera. Obaj uzyskali poparcie rządu Brazylii dla takiej umowy, ale cała sprawa przysporzyła dodatkowego bólu głowy.
Negocjatorzy zapoznają się ze szczegółami długoterminowych kontraktów na serwisowanie samolotów obu firm i pracują nad sposobem rozdzielenia tysięcy inżynierów i mechaników Embraera, z których wielu pracowało przy projektach cywilnych i wojskowych w karierze zawodowej. Przez Boeinga Dennis Muilenburg poproszony o skomentowanie tego, gdy powiedział, że w rozmowach doszło do postępu odpowiedział, że nie musi dojść do umowy z Embraerem. Przedstawiciele brazylijskiej firmy nie chcieli wypowiadać się.
Pociąg Intercity Adriatic Express, który wiezie turystów z Polski do Chorwacji, wyruszył w swój pierwszy kurs w...
Europa bardzo powoli odbudowuje swój ruch lotniczy po pandemii. Najszybciej udało się to Turkom, którzy pod ten...
Pasażerowie linii kolejowej Eurostar zmagają się z poważnymi opóźnieniami. We wtorek ruch został zablokowany prz...
W założeniach zarządu nie trafią one jednak na rynek przewozowy, a jednie na złom. Zdecydowana większość to tabo...
Lotnisko w Dubaju już funkcjonuje względnie normalnie. W Katarze nadal są niewielkie opóźnienia. Etihad Airways...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas