Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.05.2018 12:06 Publikacja: 14.05.2018 12:01
Foto: Bloomberg
Obaj producenci samolotów ogłosili w kwietniu, że rozmawiają o utworzeniu nowej spółki skupionej na samolotach cywilnych, z wykluczeniem działu samolotów wojskowych i dyspozycyjnych Embraera. Obaj uzyskali poparcie rządu Brazylii dla takiej umowy, ale cała sprawa przysporzyła dodatkowego bólu głowy.
Negocjatorzy zapoznają się ze szczegółami długoterminowych kontraktów na serwisowanie samolotów obu firm i pracują nad sposobem rozdzielenia tysięcy inżynierów i mechaników Embraera, z których wielu pracowało przy projektach cywilnych i wojskowych w karierze zawodowej. Przez Boeinga Dennis Muilenburg poproszony o skomentowanie tego, gdy powiedział, że w rozmowach doszło do postępu odpowiedział, że nie musi dojść do umowy z Embraerem. Przedstawiciele brazylijskiej firmy nie chcieli wypowiadać się.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Cyberprzestępcy zaatakowali dostawcę usług dla systemów odprawy i boardingu, czym zakłócili działanie kilku głów...
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas