Aktualizacja: 02.06.2018 18:10 Publikacja: 02.06.2018 17:02
Foto: AFP
„Mamy plan batalii na ten rok, producenci silników pracują jak tylko potrafią nad wywiązaniem się z ich zobowiązań. Tak więc wiemy, że będzie ciężko. Nigdy dotąd nie było tak, żebyśmy dostarczali po 80-90 samolotów co miesiąc w II półroczu. W dłuższej perspektywie musimy zreorganizować nasz system produkcji samolotów wąskokadłubowych należący do minionej epoki, gdy nie było konieczne intensywne produkowanie samolotów" — stwierdził nowy prezes Airbusa ACA, Guillaume Faury w wewnętrznym dokumencie skierowanym do załogi.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas