Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.05.2019 12:50 Publikacja: 06.05.2019 12:50
Foto: Bloomberg
Linia, w której Air France-KLM ma 7,8 proc. udziału zwiększyła w ostatnim roku (do 31 grudnia) obroty do 114,45 mld szylingów (1,13 mld dolarów) ze 106,17 mld rok wcześniej dzięki większym przewozom pasażerów oraz zmniejszyła stratę brutto do 7,59 mld z 9,44.
Przewoźnik mający do czynienia z ostrą konkurencją Ethiopian Airlines musi zwiększyć flotę boeingów i embraerów. — Mamy plan zwiększenia floty o samoloty szeroko- i wąskokadłubowe, czyli B787, B737 i Embraery, kiedy znajdą się na to środki — powiedział Joseph Reuterowi. Po uziemieniu MAXów „ani przez chwilę nie pomyśleliśmy o możliwości kupna A320neo. Nie myślimy o tym na razie. Musimy poczekać, co zrobią z MAXami" — dodał.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji. Przez weekend główne lotniska w tym w Moskwie i Pet...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas