Łącznie dla linii lotniczych wchodzących w skład IAG, czyli hiszpańskich Iberii i niskokosztowych Level i Vuelinga, a także irlandzkiego Air Lingusa, Boeing ma wyprodukować 200 MAX-ów. Jako termin dostarczenia maszyn wyznaczono lata 2023-2027, naturalnie jeśli list intencyjny zostanie zmieniony w umowę.
Dla Boeinga zamówienie brytyjskiej grupy jest nie do przecenienia. MAX-y są na razie uziemione, nie wiadomo jak długo potrwa ich usprawnienie i certyfikacja, Taki kredyt zaufania zapewne został wynagrodzony bardzo promocyjnymi cenami. Bo jest to pierwsze zamówienie na ten samolot od czasu, kiedy 10 marca spadła maszyna Ethiopian Airlines. B737 MAX wcześniej był bestsellerem Boeinga. Teraz kolejne linie z MAX-ów rezygnują, bądź przesuwają dostawy. „Mamy pełne zaufanie do Boeinga i oczekujemy,że samolot z powodzeniem wróci do operacji w najbliższych miesiącach po tym jak otrzyma certyfikaty od regulatorów ruchu lotniczego" napisał w oświadczeniu Enrique Dupuy de Lome, wiceprezes IAG ds. finansowych.
Boeing podpisał w Paryżu jedną umowę na dostawę 30 dreamlinerów dla Korean Air. Z tego 20 maszyn zostanie dostarczonych bezpośrednio przewoźnikowi, a pozostałych 10 za pośrednictwem firmy leasingowej Air Lease. łączna wartość tego kontraktu, to 6,3 mld dolarów według cen katalogowych.