Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.07.2019 06:52 Publikacja: 24.07.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
Więcej jest opóźnień w startach niż lądowaniach, bo kapitanowie samolotów robią wszystko, aby stracone minuty nadrobić podczas lotu. Nie zawsze im się to udaje, bo trudno odzyskać tzw. slot, czyli czas wyznaczony na lądowanie.
– Mogłoby być o wiele gorzej – twierdzi Janusz Janiszewski, prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. I przekonuje, że agencja, którą zarządza od roku, na serio wzięła się do odkorkowywania europejskiego nieba. – W 2018 r. średnie opóźnienie rejsu wyniosło 2 minuty. Na razie w tym roku średnie opóźnienie europejskiego rejsu zmniejszyło się do 1,23 minuty – mówi.
Od nadchodzącego weekendu europejskie linie lotnicze szykowały się do powrotu na lotnisko Ben Guriona w Tel Awiw...
Problemem polskiego rynku wtórnego jest niewielka liczba używanych samochodów młodych wiekiem. W prywatnym impor...
Nie zostały jeszcze wyjaśnione przyczyny katastrofy Boeinga 787-8 należącego do Air India, który tuż po starcie...
Boeing 787 Dreamliner, należący do narodowego przewoźnika indyjskiego Air India, spadł tuż po starcie z Sardar V...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Największy na świecie właściciel i leasingodawca samolotów komercyjnych, irlandzki AerCap, uzyskał ponad 1 milia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas